Saturday, March 28, 2015

Mengapa Layan Setiap Anak Berbeza-beza?.

Orang tua zaman dulu...   tengok muka si anak je, dia dah tahu cemana dalaman anak tu.   Sebab tu dorang treat tiap sorang berbeza2.   Ada yg diberi kebebasan, ada yg dpt sedikit kebebasan... dan ada yg dihalang kebebasan.    Anda sebagai anak, dalam kategori mana?.

Kuss semangat... terkejut ai tetiba di malam nan buta Dik Non.. sangkakan ada perompak masuk rumah tadi... rupa2nya  washing machine berdentum.  Huahaha... ko Sam!!!.  Maunya tak terkejut... Bergegar2 bunyik dia.      Terbantut jap nak mengarang essei yg kuberi tajuk "Mengapa layan setiap anak berbeza-beza??".

Oleh kerana terkejut.. maka, topik ni terpaksa ditunda la nampaknya ye puan2...   haha.   Korang je la tolong sambung.   Niteeee...   nak berkelubung.


p/s  :    tapi... jgn plak bezakan kasih sayang... tak patut kan?.   Tak layak jd ibu kalau cenggitu.

3 comments:

  1. kategori anak yang bebas sedikit....tapi tak pe.. yan faham coz girl kan..tu yg makbapak sekat kbebasan..alah..tak puas baca entri kali nie...

    sam mesin basuh meletup sebab apa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan meletup rosak.. mmg bunyi machine tu mcm tu.

      Delete
  2. Ish ish anti klimaks betul..CM baru nak berkira-kira, anak yang mana hi hi..
    apa yang dibubuh dlm mesin basuh sampek bunyik gituan si?

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...