Monday, April 20, 2015

Deadline vs Dateline

Sebelum tu nak iklan jap. Ada kawan ai nak cari Cikgu tusyen BI utk anak dia kat Seri Gading, Batu Pahat, budak sekolah rendah.   Berminat nanti roger2... itu pun kalau ada lagi, sbb dah lama dah Pak Aji ni mintak ai tanya2kan.


Assalamualaikum...



Tertarik dgn status fb bekas Cikgu B.inggeris ai zmn kekanak ni.. sebab ai pun pernah mendebatkannya dgn kwn opis, lantas kemenangan tak berpihak pada ai masa tu... (padahal ai betul).  Tu la... don't   under estimate me ok, walau ai joworld.  Kekeke..


"Deadline tu tarikh habis tempoh buat sesuatu, eg. assignment.    Date line adalah posisi tarikh yang ada pada surat formal."

  

1 comment:

  1. hahaha yan pun keliru juga baca tajuk..ingat maknanya sama...huhuhu...baru tahu :-))

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...