Saturday, April 18, 2015

Oh!. Thank You So Much!

Seems like there is some viewers from countries other than Malaysia starting to follow up with my blog lately.   Hi dear.....  Thank you, hopefully u can understand my language by using the existing blog translater.


Assalamualaikum to all muslims..  and afternoon to non muslim!.
How are u going?????!!!!!!!!!!

 


. 


Semalam dpt jawab soalan teka teki kat kelas, then my lecturer hadiahkan coklat ni.   Memang cantik la lecturer I tu sbb  dah bagi I menang dan mencampakkan coklat ni.  Haha..  

Cadbury??.  Mesti korang pikir something kan?.  Nope!.  Cadbury kat sini tak sama kandungan dgn kat tempat kita.   Kod untuk "mendalah hinzir" tu memang takde dlm ingredient.  Tapi sapa yg ragu2 tok sah le makan.  Mcm I... I pun bukan jenis pemakan coklat.  I upload ni hanya sbg tanda kenangan. Jap lg I nak framekan... hahaha.


6 comments:

  1. Kat sana dorang takde rahsia rahsia nak taruk injir ke tak...kalau ada dia tulis ada...sbb dia sgt menjaga sensitiviti vegetarian...

    ReplyDelete
  2. Menarik mm, unik gitu...waaa nnti dh tukar laguange la blok miss mirror ni. Haha nama pn dh omputeh gituuu ;)

    ReplyDelete
  3. sebelum frame jangan lupa awetkan...:-P

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...