Saturday, May 9, 2015

Antara Restoran Halal Kat Perth

Assalamualaikum.. and morning!!.

Semalam kat fb ada yg tanya, mana restoran halal kat Perth. OK.. ini antaranya ye.. Sahara di Hay Street.


sedulang besar tu AUD 275

Tapi kitorang tak de ler nak beli besar cenggitu.  Makan je dulang kecik.. tu pun tak abis sbb byk sgt.  Ai kongsi dgn Shashal.  Irp kongsi dgn 2 anak daranya.



Shashal dgn I pilih kambing.


Mcm murtabak sikit mendalah ni..





Ain sibuk je suruh mama close up kuih yg ala2 magelek ni.


Sorry ye sbb nama2 menu belum dikenal pasti.. time ni tgh lapo giler.. jadi malas nak tengok menu (katalog) kat kaunter. Korang refer je kat dinding. Sume tertulis kat sana.

6 comments:

  1. berkilat ayam tu tertenggek atas nasi :-))

    macam warna cekodok pisang kueh tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak... actually dlm dia hijau... perasa dal.

      Delete
  2. tinggal kt sana or jalan2? :)

    bdw. Salam perkenalan. 3 tahun bercuti dari berblogging. Cuba bermula semula :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan Humaira.
      Saya tinggal kat sini.

      Delete
  3. MM, yang mcm murtabak tu nampak macam best jaaa...
    Arini Linda puasa ganti...tengok makanan awal2 pagi..hahahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai jelez I Linda... sbb tertangguh nak bayar posa arini.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...