Sunday, May 31, 2015

Perlu Ke Pulangkan Barang Pemberian Setelah Putus?

Maaf Dik..
Kak Mirror demam.. hmmm..huhu..
Sebab tu la Kak Mirror tak reply lagi kebuntuan jiwa yg adik2 alami.  Pelan2
Kak Mirror reply ye..

Ni permasalahan pertama :-



Persoalan beliau ialah..

"Perlu ke pulangkan balik barang yg diberi.. lepas putus".

*maksud beliau ni.. putus cinta.. bukan putus tunang ye, kalau tunang, pulangkan dgn cara beradat.

Assalamualaikum Dik..

Kalau nak hati jadi lebih tenang.. pulangkan.   Apatah lagi kalau dia yg reject kita.  Makin disimpan.. makin sukar pulak membunuh kenangan nanti..



Berbeza pulak klu kita yg reject mereka.  Nak reject org pun kena ada skill Dik.. "reject with the good manner"..  Haha...  Kalau boleh jgn sampai perbuatan kita menggores.  Pulangkan brg2 tu dgn cara elok.  Kalau dia kata.. "dihalalkan"..  pertimbangkan ler..  dah rezeki awak ler tu namanya.  Tapi tengok la benda apa yg dihalalkannya tu?.   Takat pensil sebatang OK ler tapi kalau kereta ke, TV ke, duit riban2 ke. paham2 ler..   Mungkin di mulut kata halal.. dlm hati menyumpah2.. sapa tau.

"Oo barang dia nak... orgnya Tak nak.. aku sumpah kau jadi kerepott".

Heee Scarry kannnnnnn??.







OK la Dik.. Kak Mirror nak tido...
demam... hmmm huhu.. (ni bunyi Kak Mirror nangis)




Dah 2 hari dimanjakan oleh anak2 dara Kak Mirror.  Thanks Ain masakkan pavlova yg sedap ni.

2 comments:

  1. semoga sam cepat sembuh...amin...

    klau yan pulangkan balik

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...