Saturday, May 23, 2015

Reheasel Buat Kuih Raya

Assalamualaikum and morning!!


Nampaknya ramai dah mula menggoggle2 fesyen Raya kat belog
ai ni.  Fesyen Raya taun ni.. "ilek".
Selai baju pun tak tempah lagi.

Sebab utang posa pun blom abis bayar..
So tak bleh crita pasal baju.. not sweet OK!!.  Khe3..

Tapi.. semalam dah reheasel buat kuih Raya.. Thanks to my SIL yg mengirimkan acuan tart ni. Kat sini tak jumpa acuan tu lg. Exslusif hanya di 
Malaysia..uollss.


Selain tart.. inshaallah nanti nak buat
kuih Arab susu resepi Kak Fauziah Samad.  Pastu nak buat popia susu resepi sendiri.
Pastu kuih apa lg uolls??.  

Hmm.. Mcm2 yg diangankan si Sam ni... haha.
Bukan apa... niat utk menceriakan 
anak2.. 






8 comments:

  1. terbau bau wangi kueh tart... :-)) biskut cornflakes pun sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biskut cornflakes bersusu sedap kan Yan.. mintak resepi Yan..

      Delete
  2. seronok la anak2 lepas ni, makan kuih raya

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiada yg lebih bermakna selain melihat anak2 ceria Ann..

      Delete
  3. Replies
    1. Waalaikumussalam 3 lalat..
      Mmg sedap.. lg2 musim sejuk kat sini.

      Delete
  4. dalam banyak2 kuih. memang kuih tart la idaman. boleh makan ganti nasi.hihi

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...