Tuesday, June 9, 2015

Persiapan Raya 2015

Assalamualaikum.... and morning!!!


ni gambo google ye.. rumah ai xde tucin...



Hamboi... hamboiiiiiiiiiiiiiiiiii korang!.   Memasing dah buat persiapan raya, nampak!!.   Kitorang taun ni.. inshaallah sambut ala kadar je.   Budget adalah seminima mungkin.   


Flyer2 "bazaar ramadhan" memang dah banyak orang layangkan dlm mailbox, tapi alangkah bertuahnya IRP sebab semuanya jauh2 belaka,  jadi tiadalah berkemungkinan untuk isterinya ni menjejakkan kaki ke sana hanya semata2 nak beli keperluan raya.   Lagipun not my taste la...  macam tak lawo je baju2 yg dorang jual tu.....  gegege (statament paling kejam).





Inilah "penyopingan sulung" untuk proses dekorasi raya taun ni -  setepek langsir sekadar buat ada2.



Ok la... babai.






2 comments:

  1. Raya kat sana ke mm? Wahh raya di perantauan gitu.owh boleh imagine nnti,sedih la haiii. Xpe mm kan terer masak,pasti juadah raya tetap tersedia kan...

    ReplyDelete
  2. tahun ni yan lambat sikit buat persiapan..huhu

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...