Wednesday, July 22, 2015

Cerita 6 Syawal Di Perantauan

Secara keseluruhan kaler biru menjadi pilihan Malaysia nampaknya raya tahun ni ye?. Thanks kpd yg sharing pix2 family.


Pilihan ai pulak kaler AUBERGINE!!. (disebut obejin kalau ikut slang lecturer ai.. Beautiful lady from London)..
Aubergine ni bahasa France yg diambil dari bahasa Arab "Al Badinjan".


Ai tak minat sgt kaler Aubergine ni sebenarnya.. Tp disebabkan itu je saiz yg bersesuaian, terpaksa la..



OK... lupakan tentang baju Raya.  Hari ni pun dah kembali ke kuliah.  "Wednesday blues" melanda jugak tapi keceriaan teman2 menghapuskan kemalasan.    Bersyukur atas "hadiah2" yg Allah kirimkan ini.  Mereka semua ibarat melodi2 yg menghilangkan gundah, tak kering gusi bila berkumpul.


Tak sangka pulak bangkit cheeseku laku, sian plak cuma bawak sikit..  oh next time ai buatkan lagi ye.   Itu pun kalau rajin.... hihi..




Pelangi petang di bumi kangaroo






Itu ari kan sebelum raya classmate ai inaikan ai.. kan?.   Sesaja mencipta-cipta bahagia.   Arini..    kawan ai si mat hensem Korea tu bleh plak terminat  suruh buatkan.. hahaha..  adeh.. ni untuk perempuan la brother!!







Oh ya... dah jumpa 1 jenama kasut yg setanding Hush Puppies.   Sgt selesa dipakai... apatah lg jika menggayakannya dgn stokin, memang lembut di kaki.   Brand "blue illusion".


*Aubergine ialah kaler purple..  baiklah.. itu je pelajaran B.I kita hari ni ye murid2..  ;)...  jumpa lagi.

next...  "Dah jumpa Kedai junk food Halal".

1 comment:

  1. selamat hari raya sam :-))....
    cantik warna kasut tu...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...