Tuesday, July 21, 2015

Kisah Raya Kedua Di Southern River

Kudos to Australian Arab Association!!!.   Dorang mengadakan karnival  Eid setiap tahun and always a  success!.  Tahun ni buat di Southern River.   Ternyata membuahkan kejayaan dengan kebanjiran ribuan muslimin dan muslimat dari pelbagai pelusuk, pelbagai gaya dan budaya.   Pelbagai makanan yang sedap2.







"Akak..  Bahasa Malaysia  akak masih power!!".   Tegur dua remaja Malaysia yang turut berniaga di karnival di situ.    Beliau menjual bariyani dan nasi lemak.  

"T.kasih Dik.... inshaallah akan terus power sampai bila2... hehe".






First time jumpa Puri tersedap... crunchy2.    Selalu buat sendiri tak crunchy.     Hasil air tangan jejaka2 dan akak2 Pakistan.. yg juga turut berniaga di situ..


Pelbagai kuah sampingan...



Pelbagai aktiviti...





Antara lain yg ada ialah jualan amal shawl2, handbag2.   Juga henna, khidmat solekan dan pelbagai lagi.

Ok untuk seterusnya............  biar gambar berbicara...






Sorry .. gambar blurr....






2 comments:

  1. Ala.. xnampak bju raya sam...
    Syok nampaknya sambutan raya kat sana..
    Mesti yg budak2 berdua tu ingat yg sam dh sam hijrah ke sana.. huhu..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...