Friday, July 10, 2015

Komen-komen Sedih

Assalamualaikum w.b.t...

Eh!.  Ada jejaka rindukan ai rupa2nya!!.
Patut la dah 2 malam ni asyik kuterjaga dari tidur yg lena.



Ya!. Saya pun rindukan abg saya jugak!. (eh!. tetiba bersaya2 pulak).  Sedari kecik dijaga bagai "menatang minyak panas yg penuh" oleh beliau2 ni (walau selalu gaduh).. alih2 tua terpisah benua.. maunya tak sedih kan?.

Terima kasih kpd semua adik beradik, sedara mara, jiran2,  sahabat handai yg merindui patik.

"Aku pun rindu korang!. Rindu zaman Raya kanak2.. naik basikal sesama.. wah!. mmg best!!".






Miss you too darling!!.

Sobsssss...

Mlm ni mlm jumaat..
tambah pulak antara 10 mlm terakhir..
di mlm ganjil..
jom DOA yg best2..
Doakan ai tau!!.



Eh!. Tetiba upload gambo ikan plak?
Sbg menjawab pertanyaan sesorang, jawapannya yes..  laut kat sini ada salmon.. Tp salmon dia rasa lain sikit.


Yes we call it SALMON...
Tp kalau korang nak eksen ikut slang Aussie.. sebut sbg SAMEN...OK?!.
"Say... Men".  No "L".


OK la.. itu je pelajaran B.I kita arini.





You know... aritu terasa bagai terjumpa emas seguni bila terjumpa 1 Kedai menjual tepung ketiwol ni. Tp.. ireng plak kejadiannya. But the taste is good.. don't worry.


Rahsia makin KURUS..


Kalau naik bas kat sini.. jgn mkn minum dlm bas kay?!.  Dah mmg itu peraturan dia. Memula dulu ai tak perasan larangan tu.. mmg selamba je la bwk French fries mengunyah anak beranak!. Haha..

Tu la faktor2 ai jd makin kurus. huhu..

Then..Pls offer your seat to someone needs it more than you.. (warga tua, org pregnant, mak2 mendukung anak).

OK la.. mlm semakin larut.. suhu semakin dingin.. 0 darjah celcius dan ai Sgt rindukan matahari. Wassalam.


p.s :  dicadangkan utk baca blog Genta Rasa utk memahami erti lailatulqadar dlm diri.  (x dpt nk bg link sbb mencoret guna henpon cap cicit tikos)


6 comments:

  1. Wah.. ramai yg rindu tu.. memang touching la..

    Ooh abang sam rupanya..saya selalu nampak komen nama tu..

    ReplyDelete
  2. berapa di perantauan lah ni ye? takpe2 tak mau sedih, ada umur boleh jumpa raya bersama

    ReplyDelete
  3. asalamualaikum sam...bila berjauhan .baru kita rasa kan betapa bernilainya masa2 bersama keluarga...tapi bersyukur juga sebab kita masih ada suami dan anak2 menemani di perantauan
    :-))

    ReplyDelete
  4. Assalamua'laikum kak..Moga dipermudahkan segala urusan kat..jarang singgah kat blog2..ni td tengok news feed FB jumpa Kang MS share blog ila Korea

    ReplyDelete
  5. jangan sedih2 cik. Insyallah ada masa boleh beraya sama2 lagi. Ketiwol yg cik buat nampak sedap. Hehe..

    ReplyDelete
  6. Ingtkn sanisah huri td.... Kn bagus klu m'sia pun ade peraturan mcmni....'

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...