Tuesday, August 4, 2015

Esok Takde Kuliah

Akibat dah lama terperuk dlm draft..
Aku pun dah lupa apa yg aku nak cerita
mengenai gambo2 ni..

Cuma yg boleh kukatakan, jagung kat
Nando's sini sedap..
Segar.. lemak2 Manis..
mcm jagung yg arwah ayah aku
jual taun 80an..
Tapi nak masuk kena cek dulu
kat pintu dia ada tanda Halal ke tak
ye puan2..  jgn main terjah je..
sebab lain cawangan
lain kisahnya




Nando's kat Carousal ni paling jadi
tumpuan awek2 Arab masa buka Posa
aritu..




OK lupakan kisah makan.
Kita gi bandar plak..

Sesetgh org malas nak bwk keta
gi bandar sbb parking dia
mahal!!.  Ada la tu hikmahnya.
Hikmahnya ialah mengurangkan jem..


Tapi Wilson parking ni OK sikit...




Antara restaurant yg berdekatan ialah Love and Care..
Ini antara restoran yg mula2 aku
Makan masa buat pertama kalinya
dtg ke sini 9thn dulu.
Paling suka Gado2 dia..




Bagai mengantuk disorongkan
bantal..
Org tgh demam2.. assignment
pun tak siap2..
tetiba senja td dpt message
"Tomorrow... there will be no classes".
Apa lagi.... terus beryahoo2 la..



3 comments:

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...