Sunday, August 30, 2015

Spring In Kingspark..

Assalamualaikum w.b.t..




Niat dari rumah nak abiskan masa
kat Muzium... tapi sampai bandar berubah fikiran plak.   Tetiba teringat
bunga2an nan mekar di Kingspark
di musim2 spring mcm ni.
Lama sgt tak "mendaki" perbukitan
Kingspark tu.  Rindu dah agaknya pokok2
baok tu dgn ai..... :)


Entah ada lg tah tak pokok baok yg berusia ratusan tahun tu.. td pegi
tak sampai atas pun.




"Ehhh panjat pokok pulak si Shashal ni."

Dlm hidup ini tiada yg lebih indah selain melihat anak2 ceria.  Sebab tu
la Mama layankan je korang..
walaupun penat.



Walaupun sekadar kentang dan telur rebus.. abis jugak kitorang Makan.
Sorry... lain kali Mama masakkan yg
best2 ye anak2... arini sbb nak cepat!!


Ketaksuban makan strawberry skg ni..




Wanita dan bunga..

Kat atas banyak lagi view yg cantik..
tapi Mama dah penat...
Lepas makan2, panjat2 pokok, snap2..
terus balik.... singgah beli lauk
kambing kat restoran favourite.
Tak mo beli nasik dia sekali.
Berganda mahal K!.  RM tgh
merundum ni.. jadilah isteri yg
bijak.. jgn boros berbelanja. Ececeh..
(suka ati uoll la..kan.... bukan duit
ai pun... ).

Nasik bariyani kita masak kat rumah je..  Mables!!.  Emmm... tgh
mendalami ilmu "memasak nasi"
skg ni..  kalau boleh nak sebijik mcm
kat Kedai.  Nak kena menuntut ilmu
dgn Datin Z ni...  nyum nyum..





4 comments:

  1. wow bestnyaaaaaaaaaaaaaa......piknik kat taman sambil menghayati keindahan alam....memang terbaiklah... :)

    ReplyDelete
  2. haah sangat terasa sekarang ni dengan mata wang kita yang tengah gawat

    ReplyDelete
  3. cantik kawasan bunga..datang dan foloowm ya

    ReplyDelete
  4. wahh bestnya tgk kawasan bunga tu...rasa macam nak tido kat taman tu..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...