Thursday, September 24, 2015

Restoran Sedap Di Aussie dan merepek di Aidil Adha

Aku tak pasti sama ada beberapa Bff aku arini mmg tengah mood malas upload pix kemeriahan raya kat Malaysia atau semata2 sensitivitynya ke atas aku - ( perantau yg diserang demam di pagi raya yg hanya berlaukkan makaroni tulang, berteman selimut seharian, ponteng kelas, mengigil2 jaga anak yg juga demam).  

Andai kerana keprihatinan - uoll are truly my Bff.  Kalau sebaliknya.. aku tarik balik gelaran itu. Muahaha..   (bukan dorang baca belog aku pun).

Raya haji kat sini  sambutannya meriah.  Sewajarnya pun kalau aku ralat tak dpt join.  Tapi kematangan mengajar aku jadi lebih tabah.  Selalunya kalau kita miss sesuatu.. Allah akan ganti sesuatu yg lain yg lebih baik.  Sapa tau kan?.  Huhu..

Nampaknya teman blogger kita Ladywa gi Aussie, dah balik ke belum tu Wa?.  Tak pasti lokasi mana yg beliau ziarahi.

Kalau gi  Claremont, ada 1 Kedai Makan ni sedap.   Tamarind Cafe.  Kambing dia best!.   Ni semua pix2 throwback je ni.





Dilayan mesra oleh seorang Minah saleh yg jelita.  Bila kami tanya halal tak?.  Segera beliau mencapai "Halal Certificate" yg terpampang di cafenya dan minta kami membacanya sendiri.



Lama sgt terperuk dlm draf sampai aku pun dah lupa brapa rega.  Tapi mmg berpatutan la dgn rasa.

















3 comments:

  1. Jadilah ni..siap bermakaroni tulang di pagi raya dgn tengah selsema demam tu.. nampak meriah juga gaya ala perantau.. tapi cemana makaroni tulang tu sam? Cer tunjuk gambarnya 1..

    ReplyDelete
  2. Tak sampai lagi ke situ.... kena menabung lama nih.

    ReplyDelete
  3. Asalamualaikum sam..apa khabar.....sedap nampaknya gambar makanan tu

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...