Saturday, October 17, 2015

Penawar untuk seorang ibu



Atas tu... "penawar" keletihan Mama.  Thanks Shashal... walau sekadar naib Johan.. (acara larian sukan sekolah dia, tapi takde plak piala2 mcm kat tempat kita plak kan?. Huhu..). Pasni cuba lagi sampai dpt jadi Johan plak ye.. minum susu lebih2 sikit.


2 hari lepas memang penat yg amat Mama Shashal ni, rasa nak pengsan, ditambah dgn kena marah kat kelas... huaaa!!
Biasa la proses pembelajaran.. Tak akan dpt lari dari kena marah, tegur dan seumpamanya.

Tapi selalunya tekanan2 spt tu cepat je ghaib kalau anak2 bawa berita gembira.. walau kdg2 sekadar benda2 kecik... contohnya :-

"Ma, harini lukisan saya terpilih".







6 comments:

  1. Ye...my kids yg no 2 tu...skang dah cekap mengira....walaypun abc tak kenal lagi..tp dah cukup cukup gembira...at least ada kemajuan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Nafisa..
      Kita sbg ibu ni kena ada sifat bersyukur walau sekadar hal2 yg kecil..

      Delete
  2. Assslm

    Anak2 berjaya mwana tumpang gembira. Tahniah.

    ReplyDelete
  3. Anak-anak memang pengubat segala-galanya buatseorang ibu :)

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...