Sunday, October 18, 2015

Pasar Malam Di Bentley

Sejak duduk kat Aussie ni..
Pasar Malam memang tinggal kenangan..
Tetiba Curtin Uni buat karnival
"Pasar Malam" untuk sehari..
Apa lagi...
memang exited la Makcik sorang ni!

Lokasi di building 402.







Nasik kukus - bebudak Shah Alam yg masak ni..



Antara makanan halal yg terjual kat pasar tu..  laksa Penang, satay... roti canai..
Memang beratur panjang giler!.

Atas stage... dihidangkan dgn tarian2
India..


Orang berasak2 ramainya..
especially perantau2 yg rindukan menu Malaysia mcm aku ni..









Lepas makan2 bawah pokok..
kitorang pun balik sebab cuaca sejuk..
Lain kali buat time summer ye... uolls!.
Aku ni elergik dgn kesejukan..
hihi..


Ni pulak kejadian siangnya..
Basant Festival...
Byk jualan2 baju punjabi, sari, shawl2, permainan layang2..
Siang pula cuaca agak panas...


3 comments:

  1. Saya terlalu terkesima baca entry kak MM ni
    hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...

    ReplyDelete
  2. Sam banyak nya makanan malaysia..terubat rindu lah tu..kan

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...