Saturday, November 14, 2015

Tahniah Datuk Siti Nurhaliza

"Tahniah Datuk Siti Nurhaliza... Dan suami!!.  Kalau datang Aussie.. jgn lupa belanja saya... ;  "

Wow Sam!. You re starting smoke without fire!!!.  Adakah kau dpt berita itu dari mulut Tok T sendiri atau just ikut2 org??.

Emmm... takpe.. org kata.. mulut aku masin.  Moga2 jd kenyataan.

Eh korang ingat tak entry yg aku tulis tentang kawan aku yg risau blom dpt zuriat beberapa bln lepas?. Beliau pun baru terima berita gembira baru2 ni.. Tahniah juga utk sahabatku itu.

OK la.. itu je nak tulis.  IRP ajak jenjalan plak. K.bai.





1 comment:

  1. Haha.. peminat tok ti rupanya.. apa pun saya pun tumpang gembira juga dgn berita gembira pasangan bahagia ni. Moga anak yany bakal dilahirkan soleh dan comel... ai.. xsabar lak nak tunggu tengok rupa tok ti bila sarat nanti.. comeeell kan?

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...