Monday, January 4, 2016

Selamat Kembali Bertugas

"Selama kita telah berbuat baik..
dan buat yang terbaik...
tak perlu ada kerisauan setelahnya.."

Contoh :-

Selama kau dah buat keja ikut spek,
takde ngulor2... datang on time, tido cukup, sarapan cukup, baju gosok, tudung pakai.....takde apa nak "dimonday day blues"kan..



Selamat kembali bertugas untuk Sam dan rakan2.. setelah bercuti-cutian.   Mulakan hari dengan bismillah.








6 comments:

  1. Wah.. i like betul2 ayat kat atas tu.. betul2, asalkan kita dh buat yg terbaik sebaik2nya kita boleh,, saya yakin Allah adalah bg balasan baik utk kita di mana2.. walaupun mungkin tak nampak sekarang.. selamat bekerja sam.. me too.. oh, why ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq. Saya pun terinspirasi dgn kata2 Aisy tu. Mungkin fadhilat tu kita tak tuai skg kan Aisy.. siapa tau esok2. Aamiin.

      Delete
  2. betul2...buat baik dibalas baik :-))

    ReplyDelete
  3. Selamat bertugas Sam..
    Hihihi macam mana pulak cikgu tak nak gi sekolah kan :D

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...