Sunday, February 14, 2016

Pasar Malam Di Perth


Langit Perth di senja  14 February...
Cantik kan?



Throwback kisah Jumaat lepas..
Hari terakhir praktikal..

Sotong goreng marvelous!
Santapan terakhir dari boss 
untuk aku.. 



Sayu dan sedih tatkala mengucapkan "Selamat Tinggal" pada supervisor2 aku tu... tapi aku control macho je ler.. Tak kan nak nangis guling2 plak depan dorang.  Tak terbalas jasa2 mereka mendidik, hanya Allah yang mampu membalasnya.




Ni pulak kisah Pasar Malam..
Kat dataran tepian Murray Street ni ada Pasar Mlm tiap Jumaat.



Pasar Mlm kat sini cuma jual makanan je.  Ada la 2, 3 buah gerai yg halal antaranya satay dan murtabak.





Demimu suamiku.. kubeli murtabak Singapore ni walau 12 dollar sekeping... a.k.a lebih kurang RM36.00.


p/s :   Minggu ni bercita2 utk menjadi blogger tegar.  Awas ye.



4 comments:

  1. Blogger tegar? Jom.. ha ha nangis.. baru 1 entri je bulan ni.

    RM36? Kalau kat sini mau terbuntang mata nak habehkan he he

    ReplyDelete
  2. Mak Ai! RM36/- harga murtabak ye Sam.
    Betul-betul dah rindu makanan M'sia ni. Tapi nak makan apa boleh buat belilah juga ye.

    ReplyDelete
  3. Harga tu berbaloi2lh dgn gaji sana...ye dakkk
    Kt sini klu gitu kena baling martabak tu kt mukalh jwabbbnyeee,..haha

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...