Tuesday, June 7, 2016

Semalam Start Puasa

Salam Ramadhan buat semua.
Kami kat sini pun start puasa semalam.. (puasa ikut mesjid... certain mesjid kat sini start puasa arini).

Kebetulan plak semalam WA Day... so dapat la semuanya bercuti.



Tak tau nak bubuh pix apa...
Bubuh pix ni je la ye.  Iftar semalam..



Lokasi :  Pitong, Mirabooka.  (Antara rest seafood yg ada Halal Cert setakat ni).

16 comments:

  1. Salam Ramadhan Kareem MM..
    Selamat berpuasa..

    ReplyDelete
  2. Ramadhan Kareem.. semoga dikurniakan kesihatan yg baik utk menjalani ibadah puasa ☺️

    ReplyDelete
  3. Selamat menjalani ibadah puasa walau di mana kita berada.

    ReplyDelete
  4. Salam ramadhan juga dari kakak
    Berpuasa di perantauan tak ada bazarlah Sam..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq K.Zakie.
      Ya Kak... sian saya tak jumpa bazaar kat sini.. sobssz..hihi.

      Delete
  5. Oh.. lain2 hari mula puasa walaupun tempat sama ye.. takpela, asalkan puasa cukup hari ye.. puasa d perantauan kenala ikut adat kat sana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye Aisy..
      Kami ikut mesjid yg 1 lagi. Ada 1 mesjid lg blom mengadakan solat terawih pd mlm Isnin tu, dengarnya dorang start posa hari Selasa.

      Delete
  6. Selamat berpuasa. Beza sehari dengan sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak lah... sama je, hari ni ramadhan ke-3.

      Delete
  7. Alhamdulillah nampak sdppp tu

    Selamat berpuasa MM

    ReplyDelete
  8. Selamat berpuasa kak sam dan keluarga

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...