Thursday, July 7, 2016

2016 - Raya kat Malaysia

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin.. Kami beraya kat Malaysia tahun ni.. Alhamdulillah...

"Mana best... raya kat sini atau Aussie?.".

Masing2 ada kelebihannya.
Kat Msia best sebab ada Mak and sedara mara.

Raya Aussie plak best sebab byk karnival raya yg dibanjiri makanan seluruh dunia.. tiap minggu ada.. tinggal pilih je mana 1 kita nak pegi.




Bbq di rumah Mil.



Siang tadi beraya di "Kashmir".



Beraya tapi bawak bekal...
Ko ado?.
Hahaha..
Mil yg tapaukan siap2..






Dua hari sebelum raya,
bermalam kat rumah Abg..
Sebab Mak ada kat sana..
Maka, sakan ler aku meronda Pt Sulong tu
mlm2 buta bersama dorang..
Kebetulan plak.. anak sedara yg kat Korea pun dapat balik taun ni... apa lagi!!.
Yahoo2 ler..
Memasing dah lama tak jumpa makanan Msia.. apatah lagi bazaar2 syawal yg
meriah tu..


Bazaar Pt Sulong pukul 3 pagi




Tq kekanda2ku berdua...
Sedihnyaa nt nak balik Aussie..
Mesti terkenang2..
Huaaa..
Bertabahlah duhai hati..

4 comments:

  1. selamat hari raya..

    seronok dapat balik beraya di malaysia,melayan perut dengan makanan yang ada.

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin MM..
    makin jelita MM

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya kak.. :) takper merasa beraya kat tempat lain jugak.. saya teringin..heheh..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...