Monday, July 25, 2016

Bersengkang Mata Dengan Kopi Dan Tart Gulung

Assalamualaikum..

 Temani aku nak stay up ni sampai pagi. Assignment menggunung!.



Tiada pilihan lain melainkan terpaksa melupakan diet kafienku kerana aku nak bersengkang mata.  Kopi gobrez dari Malaysia.  Tart nenas itu  antara yg tinggal.. itu pun mentua yg bagi.  Sempat la dirasa oleh kedua lecturer aku tu ari masa kami lunch. (Mungkin sebab bentuk dia pelik kot.. itu yg membuat beliau teringin untuk merasa).  Thank u  Christ and Bruce for  yr willingness to eat our food.  I feel honoured!.  

Ok lah...  itu je nak tulis...  









2 comments:

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...