Sunday, September 11, 2016

Jelez Yang Berbaloi

Assalamualaikum uollz..

Jangan pernah irihati dgn sesiapa pun kecuali mencemburui orang yg posa sunat arafah pada esok hari ni lantas Allah terima amalnya... kerana inshaallah dosanya akan diampuni utk tahun lepas dan tahun berikutnya.

Yg tu berbaloi untuk dicemburui..  tp kalau setakat cemburukan  benda2 lain such as kecantikan, kekayaan donia.. ianya tak bermakna langsung.

Ok2. Sebenarnya yg ingin ai sampaikan kat sini ialah... marilah berpuasa. Tu je...   Sekian.  (Fefeeling ustazah).


Tapi nak upload OOTD jugak..




Hubby kata.. "Cantik la skirt ni.. kena dgn baju". 

Skirt ni beli masa Kreasi Indonesia Ogos aritu.  25 Dollar.  Korang klu byk kain batik kat rumah.. boring2 bleh jahit jadikan skirt.  Jimat sikit. Batik kalau kat Msia RM15 dah bleh dpt.


OK lah... nak gosok baju raya... Isnin dah raya!







2 comments:

  1. Wkmsalam.
    Selamat berpusasa sunat Arafah.
    Salam Aidiladha.
    Selamat menjalani ibadah korban.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...