Thursday, November 3, 2016

Simptom2 Rumah Bakal Dirompak

Bila kawan ai post pix bawah ni kat wassap ai tod beliau tgh ajar anak topik symmetry... sebab kebetulan ai baru ajar Shashal topik tu malam semalam.




Rupa2nya... ni cara perompak nak bagitau gang2 dia situasi rumah2 yg bakal dirompak.   Teringat plak filem P.Ramlee.  So... pasni kalau ada tanda2 ni kat pintu umah anda... sila2lah padam dgn segera.


Tak pun... ai rasa tukar je pada pix terakhir tu... "Nothing worth stealing"!. 😃😃

No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...