Thursday, April 6, 2017

Handbags 2017

Assalamualaikum gurlzz!.
Jom!  Ngendap2 hand bag kat area Perth City!.    Sesaja cari ilham...





Coach.. yg purple tu cantik..  pada pemegang butang dia  goniochromism sikit.. (2 hari lepas kan ai dah ajar apa itu Goniochromism?).    Kaler yg ala2 buih sabun.. iridescent!   Ai suka!. Teringat beg bonia yg ada unsur2 tu IRP pernah belikan kat Mid Valley.



Beg kipling tgh sale.  Tak yah beli kot sbb dah ada 2 buah... lagi pun sebenarnya ia lebih sesuai untuk org2 muda mcm anda semua.  Makcik Mirror dah tak muda lagi.


Guess...


Yg ni ai berkenan..


Ni pun ai berkenan.  Hadiahkan Kak Mirror pls... haha..


Apa ni muka monyok?.  Segan la nak sengih2... tgh ramai org masa ni beb.


Banyak lagi sebenarnya butik2 handbag kat sini.  LV... Gucci pun ada.  Tapi kat jalan sinun (lupa nama jln)... arini window2 area Hay Street je.

No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...