Saturday, May 27, 2017

Pilih Kelabu Macam Beliau

Selamat berpuasa untuk rakyat Malaysia dan kami juga.


Tahun ni beliau (pix atas) berbusana kelabu.  Happy ai mendengarnya. Hik2.
Semalam beberapa jam sebelum beliau ke udara di kaca tv Msia, member kat group minta meneka dan ai jawab..

 "Grey!!.  Just like mine!".  (Tahun ni kan tema kami kelabu angkara dipaksa Qistina). Tak sangka anak mama telah membuat pilihan yg antarabangsa!!.  World!!.   Bijakk!.


rungutan 2 minggu yg lalu.. semasa pilih kaler.

Ok lah... tak elok plak terlalu banyak membebel di bulan penuh pengampunan ni.  Kalau bebel yg berilmu tak mengapa juga.  Moga kita penuhi dgn hal2 bermanfaat kerana setiap nafas kita menjadi tasbih.. inshaallah.

nota :   first ramadhan

2 comments:

  1. Wow pandainya anak Dara awak pilih kaler. Kalau anak terunA mama Tu asyik tak tau aje kalau disuruh pilih

    ReplyDelete
  2. Mamapp...
    Hampir setiap tahun kami mengalah je dgn pilihannya.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...