Wednesday, July 12, 2017

Tenang tenang saja..

"Selagi kek sarang semut   tak membuatkan diri kita "mengkirik" tatkala memandangnya ( oh ini bahasa Jerman yg bermaksud tryphopobia).. maka kek tersebut belum terhasil dgn jayanya."  -  Miss Mirror.

Abaikan jemari yg kuning kena kunyit goreng aym


Patut guna resepi yg tak perlu perap..   tapi semalam terpandang org viral resepi Kek Sarang Semut ni kat media sosial, terus mencuba tanpa baca sampai abis.. kena perap 4 jam rupanya.. makanya ia kurang berongga sbb ai malas nak tunggu lama terus kukus.

Ahh forget it,  I don't want to talk about kuih lah.   I nak happy2 je malam ni.   Thank you Qistina yg telah banyak tolong Mama mengemas rumah, sediakan baju2 Mama utk misi hari esok.   Ain tak boleh diusik sebab busy dengan assignmentnya dan lagipun dah tolong memarahi Shashal utk homeworknya. 😃😃.

Pertolongan Allah tu kadang muncul tanpa diduga.  Kadang eh alih2 anak dah siapkan..  Alhamdulillah.   So.. marilah hidup dgn berlapang dada sebab kita tak tahu entah kehebatan apa yg bakal dihadiahkan oleh-Nya di hari esok.

2 comments:

  1. sedap nampak kek tu walaupun kurang berongga, rasa macam nak buat jugalah

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...