Tuesday, July 17, 2018

Ask me a question

Instagram has added a new questions sticker designed which allows watchers to ask us anything.

Some people don't like it... but as for me... it just nice and make our IG stories much more engaging.

Yang bagusnya,  IG tak akan paparkan nama si penanya bila kita nak publishkan jawapan2 yg mereka tanyakan tu.




Contohnya mcm makcik sorang ni..
Cumil je soalan 😝😝.
Mesti kesibukan ler tu.


Ok kita tengok pulak yg ni.



Bila ai nak balik Malaysia ye?.
Tunggu ada orang masakkan ketupat palas dan dendeng daging kot?.



Rahsia awet muda??.  Bercerita pasal awet muda.. ada orang yg lebih layak untuk mengupasnya.  Nak tau sapa??.   Teringat tempohari ai jalan2 kat pasar, ditemukan seorang wanita ni.  Ku kira umurnya baru 30 thn.

Ternyata ramalanku tersasar belaka. Baru nak panggil "adik" rupa2nya Makcik.  Dah 60 tahun rupa2nya uoll.  Muka masih sweet ala2 Fazura, langsung takde kedut, badan selim melim.   Ya Allah!.  Terinspirasinyaaa!.   Harap2 nanti kalau ai 60 tahun awet muda mcm tu. Hik2.

Tak taulah ai apa tip awet muda beliau, tapi beliau kata minum banyak air dan buah2an.






Thanks semua teman2 IG yg mengemukakan soalan2 di atas.

Niteeeee....  Zzzzzzzz...





6 comments:

  1. apa ig akak? ketinggalan sungguh

    ReplyDelete
  2. Awet muda?? Bab tu akam nak tau juga, kupaslah isu ini Sam..

    Pernah gak terjumpa ig sam tp belum terbuka hati nak follow lgpn saya tak aktif di ig ..πŸ˜€

    ReplyDelete

Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.