Saturday, December 28, 2019

Ampun Maaf Dipinta..... Sabtu terakhir 2019

Assalamualaikum w.b.t


2019 tinggal beberapa hari je lagi melabuhkan tirainya.   Maka dengan ini saya, Sam selaku admin blog ini memohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki kepada semua followers, silent readers, teman2 dan sahabat handai, haters, artis2 yang mungkin pernah TERgossip dalam  belog ini (haha... rasa2nya tak de kot, saya cerita yg baik2 je so far), scammer2 dan pengiklan2 yg kadangkala tidak dapat saya siarkan iklan mereka...  atau ada entry2 pelik,  tutur kata yang tidak sependapat, tertulis yang bukan2, terguris rasa, photo2 yang meloyakan dan sebagainya.

Begitu juga teman2 blogger yang singgah, yang mungkin tidak dapat dilayan dengan sempurna (Meski sebenarnya saya melawat semula bila free even adakala tidak meninggalkan jejak di ruang komen disebabkan oleh beberapa halangan).


Busselton malam 22nd Anniversary 

  • Ya Allah aku memohon pada Mu pengakhiran yang baik iaitu dalam Husnul Khotimah.
  • Ya Allah kurniakan kepadaku taubat nasuha sebelum mati.
  • Wahai Allah yang membolak balikkan hati, tetapkanlah hatiku atas agama-Mu.
  • Ya Allah Ya Tuhanku... masukkan lah kami ke syurga-Mu tanpa hisab.
  • Ampunilah dosa kedua ibu bapa kami Ya Allah..  Ampuni segala dosa arwah ayah kami, moga segala kesabarannya selama di dunia.. KAU gantikan dgn Syurga yg indah.
  • Ya Allah... mamburkan lah haji kami yang kemarin.

Aamin....  Ya Robbal Alamin...

"Bila mana sampai kepada kamu gossip2 tentang seseorang, maka biarkanlah gossip2 itu terhenti setakat kamu sahaja... kerana jika ia terhenti setakat kamu, bermakna kamu telah berjaya menutup aib orang.   Barangsiapa yang menutup aib mana2 muslim maka inshaallah Allah akan menutup aib kita."




4 comments:

  1. waalaikumussalam. semoga tahun 2020 memberi kita amal kebajikan yg diberkati oleh Allah Taala. aamiin

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru 2020 cik mirror tuuh

    ReplyDelete
  3. cepat sangat masa berlalu. dah 2020..
    happy new year kak walaupun da nk habis january ehe..

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.