Wednesday, December 19, 2018

Tido pukul 3 pagi di malam anniversary ke 21

Ya Allah Ya Tuhanku.. Kau bahagiakan lah hidup anak3ku ini... kerana mereka telah membahagiakan aku.  Berjayakan lah mereka dunia dan akhirat serta berjodoh dgn insan2 yg beriman.  Aamiin.



Anniversary ke 21 tempohari..  dapat suprize dari anak3.  Tu lah present dari budak berempat (termasuk Joco) tu.   Baru hari ni sempat oter tali dia yg longgar kat tgn mama yg kurus ni.  Thanks anak3!!.

Makan2?.
Ohh....  tak sempat makan la.. sebab si Ain dah berkejar ke majlis graduasi kat Uni kawan dia.

Btw.. sehari sebelum tu ai dah ada acara makan2  dgn trainer2 dan kawan2.   Kira makan anniversary  jugak le tu.   Haaa..  (farewell party la sebenarnya..  takde nyer anniversary ).  Dorang request ai masak bariyani, tapi busy punya pasal... ku bawak gozleme instant 2 kotak.

Mana tidaknya mlm tu ai masuk tido pukul 3 pagi siapkan keja, tak kan alih2 bangun tetiba buat bariyani?. 

Dorang kata tak aci sebab beli.. lantas makan sejemput dua je gozleme tu... sampai hati tau!.  Ah sebenarnya sbb banyak potluck lain yg lebih ethnic kawan2 lain bawak.. cthnya nasi kuning Indonesia, rendang dll.   Sedap2 belaka.

Begitulah episod anniversary ke 21 kami kali ni.   Tak de yg pelik2.. sbb somi ai tak romantik.   Haha..













No comments:

Post a Comment

Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.