Friday, February 20, 2009

SETUJU TAK?

Pelik betul Miss Mirror ni.. Siapa kata blog MM ni dah nak diartifakkan.. MM masih lagi buat posting,daily tau MM buat... tak kiralah sesibuk mana pun sebab blogspot ni kira "pintu masuk utama" untuk blog MM yang lain. Tapi sehingga sekarang MM belum lagi la menerima kejutan seperti yang MS cakap tu...dapat menjejak kasih yang hilang.. Sahabat-sahabat yang dapat dijejakkasihkan semuanya dikesan melalui telefon je.. tak pulak tetiba muncul kat sini.

Hari ini MM nak bertanyakan pendapat anda di luar sana. Semasa MM menghadiri kursus dulu, seorang pensyarah berkata.. sekiranya kita menghadiri temuduga, kita tidak wajib menjawab pertanyaan tentang apakah status kita, maksudnya dah kahwin ke belum, janda ke duda ke.. sebabnya semua itu adalah hak peribadi dan tiada kena-mengena dengan bidang kerja. Bersetujukah anda? Jika anda tidak sibuk, sila komen untuk menyalurkan ilmu kepada yang lain-lain.

MM dah lama tak pergi temuduga, so, sesiapa yang ingin menghadiri temuduga sila baca artikel PERSEDIAAN MENGHADIRI TEMUDUGA di BLOG ini : http://sam73.blogstarz.my/

No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...