Wednesday, March 4, 2009

MENJEJAK KASIH


Ini bukan gambar kelas MM la... tapi gambar senior-senior kat TIJB tu... saja je upload kat sini supaya tak hilang lagi. MM sebenarnya sedang menjejakki gambar kelas MM sendiri (kelas 4 bangunan 3 - 1989) sampai sekarang belum dapat lagi. So... dapat gambar kakak2/abang2 ni pun kira orait gak. Ada jugak gambar Puan Zabedah Warjan kat sini... orait la tu. Cikgu... Selamat Pagi Cikgu... semoga cikgu cepat sembuh - dari anak muridmu yang paling nakal.

No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...