Thursday, June 11, 2009

JIMAT TAPI CANTIK

Lama jugak Miss Mirror (MM) tak mengunjungi SPA.... alhamdulilah....
kenapa sebut alhamdulilah?
..... maksudnya kesihatan makin ok la...
selalu kalau pegi SPA tu tak ada la sebab lain...
sebab nak manjakan diri, sakit kepala, sakit badan,
muka macam dah teruk sangat, nak cari ketenangan...
dan macam-macam
sebab lagi...
Tapi kadang kalau salah masuk SPA pun
bukan otak makin tenang... aduhai lagi-lagi
kalau dapat muka pekerja yang monyok je... entah apa la yang dia angankan
agaknya? Kita bayar kat dia... dia pulak yang monyok...
..dah tu.. buat kerja pun ganas semacam... memang
tobat la MM tak akan
jejak lagi SPA macam tu...
Nasib baik BIOASLI bakal menawarkan dua produk kat bawah ni...
scrub dan gel mandian SPA.... mungkin kot dapat membawa
penjimatan pada MM....eh MM nak kumpul duit ni...
(Eh Mr. MS... aku dah start kumpul duit ni MS!!!)
eh jangan tak tau.. ada
lagi yang boleh kita jimatkan melalui pemakaian produk BIOASLI ni...
kalau rajin.... memang muka
boleh jadi licin walau hanya menyapu
minyak kelapa dara yang tak la mahal sangat tu kat
bekas-bekas jerawat kat muka kita
..emm rasanya ramai yg dah tau kot...
Siapa yang tak nak kan... "BERJIMAT TETAPI CANTIK"....

Gel Mandian/scrub (Spa) : Berasaskan VCO & Arang Tempurung Kelapa

Untuk daftar PERCUMA : http://www.bio-asli.com/daftar.asp?id=sam73

POWER 31 BRUTAL??? ... ermmm..... nama pun brutal.. so, faham-faham la sendiri.

5 comments:

  1. Semoga biz ko semakin sukses..jd iron lady bokde..jgn jd brutal lady :)

    ReplyDelete
  2. Thank you my friend...

    Semoga ko pun berjaya Tok... Semoga tercapai segala yg diimpikan.

    Buat sehabis baik!!!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Aku dah contack NMQ. Beliau telah buat temu janji dengan prospek di alam siber tu. Tkasih bagi no dia. Jadi aku senaraikan NMQ dalam senarai org dihubungi diblogspot PSlg tu ok!Nak letak no engko tentu gempak satu MALAYA nanti !!!
    Silap2 aku kena saman satu juta.

    ReplyDelete
  5. T.kasih MS...begitulah yg sebaik-baiknya. Ya betul! Memang akan gempak satu Malaya kalau ko bagi no. telefon aku kt blog ko tu!!! Bukan org yg gempak... aku yg akan menggempakkan ko nanti.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...