Tuesday, June 16, 2009

Satu Pergi Seribu Mariiiii..........



Suspen ni posting nih!!!!!

Satu pergi 1000 mari? Ha ha ha ha...... jangan tersalah tafsir... MM belum habis cakap lagi ni... Ianya tiada kaitan dengan yang hidup mahupun yang mati.

Ni ha MM sebenarnya nak cerita tentang album gambar yg dah lama lesap tu.... Kalau nak difikirkan memang sedih.. Gambar-gambar tu dah sekian lama MM kumpul 7 keturunan tetapi disebabkan oleh suatu peristiwa, ia lesap begitu sahaja.

Tetapi tak mengapa...... melalui kecanggihan dunia IT, MM telah berjaya mengumpul semula apa yang telah "pergi" itu berkat ikhsan teman-teman tak kira la kat blog ke kat Facebook ke atau kat alumni sekolah dgn jayanya.

Cuma sehingga sekarang MM masih belum dapat menjejaki gambar masa pertandingan perbahasan di antara sekolah-sekolah swasta di Universiti Malaya pada tahun 1990. Mungkin ada di antara sahabat-sahabat MM yang turut serta masa tu masih menyimpan gambar tu?? Shaadan, Nassir Rehan dan alamak... lupa pulak la nama sorang kakak tu... yang pasti MM tak akan lupa guru yang dah banyak berjasa membimbing kami ketika itu iaitu Cikgu Misliah Yakin.

Saja je MM nak buat koleksi untuk anak cucu...

7 comments:

  1. kumpul selama 7 keturunan tak pe, jgn kena sumpah tujuh keturunan

    ReplyDelete
  2. Ya la... bahaya tu.

    Tak pelah.. MM sumpah je la diri sendiri supaya kaya raya dan jelitawan 7 keturunan... eh nak tambah lagi jutaan keturunan.. aminnn...

    Sapa pulak la ko ni Anonymous? Gaya bahasa tu mcm kenal jer.. Nak suh MM sumpah ko tak?... jap ya.. nak panggil sang kelembai pulak sbb mulut sang kelembai tu lagi masin... ok.. ko nak Sang Kelembai sumpah ko jadi apa? Cakap!!!

    ReplyDelete
  3. sumpah aku jd manusia berguna

    ReplyDelete
  4. Sumpah abg tak carik yg lainnn!!!

    ReplyDelete
  5. Amboiiii Tokkkk... kasanovanya ya ko skrg ya... dah pandai main ayat-ayat cinta ya? Belajar dgn sapa ni? Dgn BB ya? Harus dah katam ni.

    ReplyDelete
  6. eh!eh!eh aku pulak yg di babitkan, aku dpt keizinan cuma aku tak mau, ilmu yg atuk nak, dia teringin dan isteri boleh izinkan. kan jauh tu kalau aku bg gak ajaran sesat namanye tu

    ReplyDelete
  7. itula...bila istri izin..suami lak x nak tapi bila istri x izin lain pulak ye...donia donia

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...