Sunday, August 23, 2009

Bulan Puasa La Paling Best!!!!!




Tadi puasa tak?
Berbuka kat mana?
Makan apa?
Dah niat puasa untuk esok hari?
Malam tadi terawih?
Sahur masak apa? Malas? Kalau malas masak, masak la awal sikit... pukul 12 mlm tu dah siap2.. pagi tinggal panaskan je. Jgn lupa kunci jam tu, karang kempunan plak la dah masak sedap2 tak dpt nak makan sebab tak terjaga.

Oh MM? Sambut puasa kt BEE PEE... so, beli makanan kat Pesta la.. mana lagi. Mertua pun masak macam-macam sampai penuh 1 meja.. biasa la first day tu semua ipar duai balik dah macam raya je. Ketupat rendang.. ermm murtabak, puding. Laici Kang satu periuk mertua masak.

zzz...... ngantuk... zzzz... Jom semangat raya. Hehehe.

3 comments:

  1. guru BM aku tegur...pantun aku salah la...., pembayang kata puasa tapi maksud kata raya......ana pun penin la.....

    ReplyDelete
  2. Kenapa jadi macam tu? Ok.. Aku buatkan ko pantun 2 kerat yg betul ya..:

    Selamat Hari Raya
    Siapa yg tak puasa tak boleh raya..

    Ok tak pantun ni?

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya
    siapa yg tak puasa tak boleh raya...

    oooooo.....patutlah
    dengar lagu raya dulu..
    baru cerita pasal puasa
    barulah boleh beraya....

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...