Thursday, September 10, 2009

HAPPY BIRTHDAY TO ALL...





Happy birthday to KN, BB, Doyok and my beloved daughter Ain (26th Sept 1998). Dah nak masuk 11 tahun anak sulungku itu.. bermakna dah 12 tahun rupanya zaman hingusan itu aku tinggalkan.
Aku rasa birthday diorg ni mesti lama lagi.. tapi takpe... mana la tau sibuk sgt beraya nanti
tak sempat update blog....

Oleh kerana bulan puasa... maka kek yg aku pos pun hanyalah kek cyber kat bawah ni....



Ni untuk KN...


Ucapan : moga jadi isteri mithali.



Ni untuk BB and Doyok..

Ucapan : 36? Warga emas?? Wishing you all the best in your new phase of life... :D




Ni untuk si Ain

"My dear... study hard! Listen to what your mum says! "


5 comments:

  1. Selamat Hari Lahir kepada mereka semua. Untuk Ain semoga dilimpahi keceriaan dan kesejahteraan sentiasa. Kalau anak dah 11 tahun takkan bondanya masih terasa spt 21tahun. Pabila kulit mulai kendur, mata bertambah kabur, badan selalu uzur, gigi mulai berterabur,uban mulai gugur, makan selalu bubur itulah tanda kita semakin...TUA...dan tua...

    ReplyDelete
  2. Oh aku? Aku memang dah lama bersedia menjadi tua sejak hari pertama IRP menjadi milikku.

    Pandangan kabur? ~ yes..sikit2 la.
    Kulit kendur? ~ nanti aku cek kat cermin kejap.
    Badan uzur ~ ala gi spa la.. apa susah.
    Gigi ~ masih bleh buat iklan Colgate lagi.
    Uban ~ alhamdulilah berkat minyak kelapa dara, uban pun masih segan nk hinggap.. tak tau la 2,3 thn lg.
    Bubur ~ aku tak suka makan bubur lah!

    Terima kasih bagi pihak Ain di atas ucapan itu. Alhamdulilah Ain memang sentiasa ceria dan aku mmg tak sabar nak melihat dia dewasa di depan mata.

    ReplyDelete
  3. utk aku x de kek ke????? huhuhuhu...nak majukla.....

    pasal utk doyok & BB saiz kek berbeza...haaa.....aku tau kek yg kecik tu untuk doyok & yg besar tu utk BB...hahahahahaha....

    ReplyDelete
  4. hepi besday utk Ain...nak hadiah tggu raya ye....

    ReplyDelete
  5. Bunga ros merah:
    Si dia mencintaimu setulus hati dan ingin bersama selamanya.

    Tak tau warna apa sebenarnya ros lg satu kuning ke putih..

    Bunga ros kuning:
    Si dia mahu kamu menjadi sahabatnya atau ia menandakan perasaan cemburu terhadap kamu.

    Bunga ros putih:
    Rasa cinta yang ada dalam dirinya adalah cinta sejati dan sesuci ros putih itu. saya sepadan dengan awak

    huahuahua.....masih ku simpan pengertian warna bunga ros ni...

    jgn di ambil berat cuma selingan jer....kebetulan warna diriku ialah hijau...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...