Wednesday, September 23, 2009

RAYA GATHERING DI RUMAH POYO

Pertama sekali MM ucapkan terima kasih banyak2 pada Poyo sekeluarga atas budi baik beliau suami isteri and ayahanda dan bondanya yg telah berbesar hati menjemput kami yg "happening" ini... MM rasa mesti lepas ni si Poyo dah tobat nak jemput kami lagi sebab... mak aii bila dah lebih kurang 20 tahun tak jumpa tu... paham2 je la... susah betul nak control keterujaan tu... volume tu mcm susah je nak adjust2....

Jgn nak mengata MM je yg gedik ya!!! Betapa gediknya bapak2 org tu bila dah berkumpul... jgn tak tau!!!!


Ina walaupun tersekat di kesesakan lalu lintas masih sempat ditemui malam itu... tgh sibuk bergossip dgn Su.

Hajah yg hanya dpt ditemui beberapa minit saja.. Busy katakan...

Shidah, MM, Rohana Yahadi dan Su

Yg ni... teka la sendiri ya... 99 percent MM masih ingat lagi... selebihnya tu ada gak la yg berkerut dahi baru teringat....

Terima kasih kepada yg telah hadir ke majlis ini. Byee.


19 comments:

  1. hapening mmg hapening!!!! dpt gak aku jumpa best friend aku pak nip...tak sangka dia dtg

    bapak2 org gedik yer....biasalah keterujaan melampaui batasan....

    dari pertemuan tu kita dpt lg menambah 3 org lg contact no iaitu Zainal Abidin (kat Ampang dah mamat ni), Ahmad Nasarudin Rosni Ghazali Talib (dah g umah dia ngan ajip sabtu aritu)

    MM aku harap hubby ko tak kapok nak joint kitaorg...mlm tu sebanarnya aku mmg nak berbual ngan dia tp dok ralit berbual ngan kengkawan yg dah lama tak jumpa...ingat lepas makan nak berbual ngan dia tetiba ko dah nak balik lak...iyelah dah agak lewat gak kan...akupun dtg lewat kan...

    kirim salam kat dia yer...aku teruja nak berbual dgn dia...ada perkara menarik yg aku nampak kat hubby ko...belum berbual belum terbongkar....

    salam kemaafan aku pd hubby ko...

    ReplyDelete
  2. kesian tok..... gamba dia tak termuat kat screen...kalau 20 thn dulu rasa separuh atau tiga suku screen jer gamba ni....bapak2 lah yg aku tgk bnyk memenuhkan ruang screen... aku ler tu....

    ReplyDelete
  3. eh yg rambut panjang tu sape ye....lain benar dah x kenal..

    ReplyDelete
  4. Itu la Latif.. aku tegur dia.. dia berkerut dahi nak jawap.. aku ingat aku salah org.. Rupanya dia pun dah tak kenal aku.

    Ya tak ya gak ya BB.. pesal Tok bleh tak ter"interframe" kat pic ni ya. Nampak suku je baju putih dia tu.

    Takpe... aku tgh tunggu Ina punya camera ni.. Bila la dia nk update blog dia tu.

    Bila aku sampai rumah tu.. aku pikir balik.. segan plak ya dgn mak ayah Poyo kita ni bercakap mcm tak ingat dunia. Sib baik la jiran2 dia jauh.

    Anyway... sedap Poyo masak mee siam tu.. kata bini dia mmg dia yg masak. Suami mithali betul ko Poyo. Patut la bini ko suruh kawin lagi.

    ReplyDelete
  5. Salam, wah meriah nampaknya kekawan, pengilat betul gak bapak-bapak tu semua tak bawak isteri, thanks Sam uploadkan gambo, sorrylah tak dapat nak tunggu bawa keluarga mak mertua beraya tanggungjawab eden setiap tahun,sebab tulah sekejap je rugi jugak tak dapat jumpa Su tu, rindu gak kat dia, mak dan ayah poyo memang baiklah especially ayahnya tu boleh jadik mcm kekawan je.. sebabtulah poyo tu ikut jejak ayahnya...

    ReplyDelete
  6. hajah, kitaorg bukan mengelat tapi isteri2 kitaorg dah bagi full green light kat kitaorg....aku mmg dah ajak isteri aku tp dia tak nak sbb dia kata ex SMKSM tak pe tapi ex UiTM dia kena ikut sbb nak kenal bakal......hehehehe....

    aku gurau jer...isteri aku tak berapa larat maklumlah kandungan dah memasuki usia 7 bulan, lagipun masa aku on the way blk dr Muar tu anak2 aku dah tertido kat keta... (alasan munasabah ni)

    ReplyDelete
  7. Tahulah BB, aku tahu org lelaki ni mmg banyak alasan, kalau xsmksm semuanya baik-baik tak mahu digoda dan taknak menggoda, ke atau kita org ni dah tak se cun masa kat sekolah dulu, hehehehe

    ReplyDelete
  8. xsmksm.....cari calon menantu dan cari calon besan jer....dan kwn2 nak bincang harga senang sikit kan...kan...kan...

    ReplyDelete
  9. Bukan apa Hajah.. isteri2 diorg tu percaya yg kita mmg tak rela MENGGODA bapak2 budak tu sbb tu la para isteri tu MELEPASKAN bapak2 budak tu dgn CONFIDENTnya.

    Tapi I phm apa yg dimaksud oleh si BB tu.. dia pernah ada kes dgn X-UITM, tu yg wife dia kena ikut klu ada gathering tu.. Lain la kalau kt SMKSM tu.. kan line dia masih clear.. kiranya klu BB ni artis, artis yg paling kurang kontrovesi kat SMKSM tu ala2 murid mithali gitu!

    p/s : Berbeza dgn kita2 ni yg tak abis2 berkontroversi.. Tu yg agaknya Hajah kelam kabut nak balik malam tu sbb takut terserempak tu agaknya... Hahahaha.. Karang luka lama berdarah kembali..

    Eh.. over tak aku ni? Jgn marah ya.. aku gurau je!

    ReplyDelete
  10. Itulah lumrah lelaki yang normal tu gamaknya...

    Sabojelah Sam, mana ada kite main cintan2 kat sekolah dulu elakkan gossip2 ni..tak glamour pun takat tu je lainlah ko Sam mana2 pun orang kenal sampai ke Poli... mmg glamour minah ni...

    ReplyDelete
  11. huahuahua...time kasih hajah....

    bokdeglamour boleh juga embahudaglamour....

    lepas ni kena buat glamorous nite lak kita....

    Isteri aku bukan apa dia yg nak pilih sesuei ke tak dengan dia dan aku...itu je...kalau sesuai jalan terus tak yah tunggu2....bokde ko pun dah dengar dari mulut isteri aku sendiri kan, masa kita hi tea kat mid valley tempohari....aku je yg tak nak...

    Sam ko pun tau kan masa kat smksm aku ni anak teruna pingitan gitu...

    ReplyDelete
  12. Serious ke ni BB, macam tak percaya je, ada keturunan yang double barrel ke hehehe, takpelah bukannya senang nak dapat payung emas tau, pada syurga diwajah isterimu...

    ReplyDelete
  13. Itu la.. hebat tul la tahap keimanan bini BB dgn bini POYO ni Hajah.. entah doa apa la yg mereka amalkan sampai jadi begitu beriman. Nak korek rahsia nih..
    Semoga cita2 mereka utk mendapat payung emas dipermudahkan. Amin..

    ReplyDelete
  14. aku payung ceti pun blum tentu lepasss!!! yg sorang ni pun aku terkontang kanting...tp klau org offer..why not ;)

    ReplyDelete
  15. Tapi pandangan aku la kan... secara peribadi, aku tak nampak pulak bayangan wajah seorang "pencurang bini" kat muka korang ni.. Atau mungkin aku belum cukup tua untuk jadi penilik yg hebat.

    Semoga Allah menetapkan iman korang semua tapi kalau dah jodoh tu, what can I say la kan, mungkin dah rezeki bini korang dpt payung emas.

    ReplyDelete
  16. memang tak de muka curang dengan isteri....cuma muka nak double barrel ada lah...itupun isteri yg akan pilihkan...tak curang kan...kan...kan...

    Serious Hajah...isteri aku dah bg green light, aku je yg tak mau...syurga di wajah isteri ku...silap haribulan neraka diwajah ku...bukan senang woi...kena dalami betul2 pengertian bermadu...mampu pada apa?...setakat ni aku mmg belum mampu...

    Cuma nak tnya...masa bercinta berjanji kaulah nyawa, intan payung, kaulah SATU-SATUNYA insan yg ku cintai....pas tu kawin dua...tak mungkir janji ke namanya tu...mungkir janji tu apa hukumnya...selisih...

    ReplyDelete
  17. Sabojelah mmglah masa bercinta boleh janji mcm2 intan payung rupanya lepas kahwin nak bagi payung emas.. aku faham doyok ko pun lelaki normal..
    Sam ni kisah benar Ketua Cawangan kg ko tu En. Rahman isterinya kan 2 duduk satu rumah lagi, aku kerap gak g rumah dia sebab dia kawan suami harap-harap tiadalah jangkitan kuman ni.. bahayo...

    ReplyDelete
  18. Illa... hahaha.. dlm gambor kat posting aku yg nama Ita tu la anak sedara dia... (Harap2 la En. Rahman tu tak terjelepok kat blog aku ni, habis aku nanti sbb kita sebut2 nama dia ni).
    Aku pun kagum dgn bini En. Rahman tu, rahsianya aku rasa sbb bini muda dia tu jenis merendah diri je kot, tu yg first wife tu jadi sejuk ati.. Ni tak, kalau artis tu (tak yah la sebut nama), dah la kebas hak orang, siap menayang harta benda lagi.. honeymoon dgn laki yg "disharenya" tu kat magazine lagi.. beromantis2, mana la bini pertama tu tak timbul rasa cemburu. Baik2 mulanya bg green light terus bagi green penumbuk je lah.

    p/s: Ya Allah Ya Tuhanku.. janganlah Kau memberikan kami dugaan yg tidak mampu kami tanggung.. Amin.

    ReplyDelete
  19. wei kawan2 bokde dah bg tips tu..amacam ada brani ka???

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.