Thursday, December 10, 2009

APAKAH SALAHKU??? HODOH SANGAT KE AKU?

Sob sob sob... di malam yg sepi... kedengaran tangisan...
"Apa salah aku??? Kenapa kau buat aku begini? buruk sangat ke aku ni? Sampai hati kau?" Keluh baju si Shashal.. hehehehe...

ni lerr...baju a.k.a "gombal" ni semua baru keluar kedai (IRP belikan dulu)...tapi Shashal tak nak pakai...
sebab itu la COMEI... MM ni bukan ler sebenarnya kuat menyoping (ahaks!!)...
tadi MM terpaksa belikan Shashal baju lain..
tu pun dapat ni jer.. semua yg MM sarung kat badan dia.. dia tak berkenan! siap guling-guling kat lantai lagi..

yg ni dia berkenan sgt..

Penat satu ari berjalan satu JJ... dpt cuma yg atas tu.. selebihnya cuma makan.. makan dan makan.. mamanya cuma beli yg ni..

kan MM dah cakap... MM ni bukan "hantu kasut" tapi "hantu baju"....

EH BARU TERINGAT.. NURUL ADIAH.. KO ADA JUAL BAJU BUDAK UMUR BAYA SHASHAL TAK?? RASANYA MCM SEMUA UNTUK BELOW 3 yrs JE KAN?

SI ANIS tu MM lama tak nampak bayang... dah balik "Kashmir" terus senyap sunyi jer??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

corelle.. corelle..corelle.. corelle..corelle.. corelle..oh corelle.. sampaikan pesanku pada darlingku corelle.. corelle....

ohhh materialistiknya!!!!!! astagfirllahalazimmmm.....

Nauzubilahiminzalik....

HCMB40.... ingatkanlah aku tentang itu..


2 comments:

  1. MM ... kasi lama sikit mengigau tu, pas tu hentak2 kaki sikit masa ngigau ala2 shasal klu x dpt mainan masa ngigau tu ... sure dapat punye heheh

    ReplyDelete
  2. Hai Mummy Gee.. dh balik dah dr kenduri kawin tu?

    ok MM nk mengigau lagi malam ni... corelle.. corelle.. corelle... corelle... corelle.. jgn tersilap sebut jadi Khariul udah ler..

    p/s: sib baik xde nama Khairul dlm koleksi insan2 yg pernah MM kecewakan. kwang kwang kwang...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...