Thursday, December 31, 2009

ASSALAMUALAIKUM... SELAMAT TAHUN BARU


Alamak! Dah nak tahun baru la… suspennya I ni…
Azam baru I sempena Maal Hijrah yg lepas dan sempena tahun baru ni ialah… untuk menjadi isteri paling mithali.. Ya Allah… mudah2an dipermudahkan segala urusanku…. Ameen.
Bersempena tahun baru ini juga I ingin mengucapkan TERIMA KASIH kpd all readers yg selalu mengunjungi I di sini.. bertanya khabar, memberikan sumbangan idea dan sbgnya.. kpd COMEI dan MS yg bakal menyambut HARI LAHIRnya masing2 pd 1hb dan 2hb Januari… I ucapkan Selamat Hari Lahir…
I juga ingin menghulurkan 10 jari memohon ampun dan maaf sekiranya di sepanjang penulisan I di blog MISS MIRROR sepanjang tahun 2009 dan tahun sebelumnya ada kata-kata yg tidak menyenangkan mana-mana pihak.

 Ok jumpa lagi... I dah pulang ke tanahair pun..so sad.. bila celik mata je tak dpt nk hirup lagi udara segar kat taman permainan tepi hotel kami di sana. Memang mendamaikan... namun apakan daya.. hujan emas di negara orang... harap2 biarlah keluar hujan berlian plak kat negara sendiri.. :D

1 comment:

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...