Monday, January 11, 2010

AKU PUN NAK MC GAK LAH

Kad ucapan birthday pertama ini MM terima pagi tadi
dari En. M. Vah! Vah! Vah!.
ni mesti ada yg salah sangka.. En. M mana la ni??? Hahaha...
Alahai... tak kan la I nk menduakan hubby I kot?
kan ada 2 keping kad tu.. satu utk I dan satu lg untuk Qistina yg berkongsi birthday pd bulan Januari... Siapakah itu En. M? Don't worry.. IRP dah baca pun kad tu... takde benda yg menjelouskan pun.... hehehehe...
"Puan Mirror... Happy Birthday"... itu je dia tulis.
Hari ni MM ingat nak MC mcm si SP gak la! MC bagi seorang housewife mcm MM ni ialah... cuti dari memasak, cuti dari mengemas rumah... tapi memang tak dapat cuti dari menjaga anak-anak.
Sib baik la ibu mertuaku dah bekalkan ayam masak pecel semalam.. tinggal nak panaskan je. Ayam goreng pun ada lagi.
Oleh kerana MM MC... MM nak bebel panjang2 la kat blog hari ni... lepas Shashal balik dari tadikanya MM nak sambung bebel lagi sebabnya MM dah tak berapa berminat nak ke FB lagi.. tak tau le kenapa... mungkin dah habis musim kot? Atau kroni semua dah sibuk.
EH JANGAN UCAPKAN HAPPY BIRTHDAY UNTUKKU HARI NI YA... tak best la... Birthday MM kan 4 hari lagi.. (hehehe perasan.. sapa je yg nk ucap kt dia tu??)


No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...