Tuesday, January 19, 2010

BIZKIZZ COLLECTION – CONTEST 2010



ok... gmbr atas : ni ler sebahagian koleksi broochku yg masih tinggal....
SOALAN : KENAPA SUKA MEMAKAI BROOCH???
"Saya suka memakai brooch kerana kilauannya menyerlahkan kemewahan"
- 8 perkataan shj.

(hehe... kengkawan jgn ler ketawakan slogan aku ni ya... bukan senang nk mensumarizekan ayat dan alasan yg sebenarnya panjang ni.... iaitu...
sebabnya aku memang suka pakai brooch.... walau pakai tudung Ekin yg tggl sarung tu pun aku tetap pakai brooch... begitu juga Ain, si anak daraku itu... walau ke sekolah pun mesti nk pakai brooch.... bukan la apa... standby... takut2 kalau jahitan tertetas kt leher... tak ler kelam kabut cari benang).

Contest ini anjuran : BIZKIZZ COLLECTION

kalau nk join sila la klik :http://zue-leysza.blogspot.com/2010/01/bizkizz-collection-contest-2010.html - tarikh tutup : 28 februari...

Mintak2 dpt la sepapan brooch tu dr Cik Puan Penganjur ya.... sbbnya kami anak beranak ni kerjanya mmg "makan brooch".... lg2 si Ain tu... senang cerita... hampir tiap bulan beli brooch sbb brooch asik keciciran...


No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...