Sunday, January 17, 2010

HARI NI BUAT PERTAMA KALINYA AKU MALAS NK MENULIS PJG2...


terjumpa org derma darah tp aku tak derma.. busy la tak sempat..


terjumpa org main layang2 tp aku tak main...pun sbb busy nk blk cepat...
Teka la sendiri apa gmbr2 di atas.. eh tp minah 2 org atas tu bukan aku ya... ni aku nk tujukan pd sapa itu ari yg tanya kt mana ada jual uniform PBSM tu? Ada ni kt JB.... kt Tmn Suria.

4 comments:

  1. Wah..jalan2 ke sam..tu yg ada main layang2 tu..best tempat tu..cuci mata..ptg2..tggok layang2 yg pelbagai warna dan gaya.angin pon sihat je..sbb ramai budak2.klu sempat akak mmg rajin pi tempat tu..ngan AMAR..yg baru nak pandai nak jalan tu..klu nak main layang2 pon ok gak..cuma mula2 tuari je..lama2 layang2 pon dah rosak.APIK tu jual mahal..bli kay j.jaya murah2..

    ReplyDelete
  2. Kitorg teringin gak nk main kt situ tp panas sgt la tempat tu... klu time cuaca mendung tu ok la. Tp klu mendung lyg2 bleh terbang tak? hehe...

    Mahal ke dia jual? Berapa 1 tu KGee? Nampknya kena geledah stor la cari layang2 yg dulu pernah beli kt PD.

    ReplyDelete
  3. Salam sam.. x mahal sangat la klu kat jj ni..bawah rega rm10.00 dah cun la..utk budak2 je.tp Quality biasala.kat c2..ada 2-3 org yg jual,kna tggok harga la.yg abg melayu tu murah..APIK tu cekik darah.brg 5 hinggit dia jual paling murah 18..isis apik ni nak cpt kayoo..akak biasa pi c2..pas kul 5..redup sikit..angin pon wah cam kat mana..cam nak terbang sama..meh la cuba..

    ReplyDelete
  4. w'salam Kgee... teringat dulu zmn kanak2...abg2 kita buat layang2 sendiri...

    mmg teringin nk ajak Cik abg gi lepak kat situ...klu tak main layang2 pun ingat nk main bumereng la.. klu main kt laman rumah asik termasuk kt rumah jiran je pulak..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...