Sunday, January 17, 2010

Jemput ler makan....


Bestnya weekend!!!!!!
Since kata nk celebrate birthday 7 hari 7 mlm..
So.... masih dgn mood birthday celebration.. si birthday gigurl (uwek... gigurl ke benda dah beranak pinak ni) buat kek lg arini... Sedap kek aku ni....
ok la... nk jejalan....babai...

6 comments:

  1. tak tau la apa rasanya, SP, bukan Chef Wan yg masak...tp gerenti makan 2 pinggan punya...hehehe.

    ReplyDelete
  2. Hai dah tengok blog aku belum ari ni... Aku ada special menu untuk auntie..

    ReplyDelete
  3. aku baru balik dr ngendap blog ko.. tp nk post komen kt situ x bleh pulak.

    Ha bagus ko upload masakan2 ko... biar motivate sikit utk aku rajin masak. Esok nk msk apa pulak ya? Tgh cari idea ni...

    ternmpk kepah ko tu teringin aku nk mkn lala bamboo.. walau ala2 cicak...hehehe.. tp sedap bila dimasak lemak. Ko pernah mkn tak? yg kulit luar dia mcm buluh tu?

    ReplyDelete
  4. Tapi sebenarnya aku malas nak ke pasar hari ni.. Aku sebenarnya teringin nak makan siput sedut masak lemak cili padi letak batang keladi gitu... Tapi bab nak mengetuk2 ekor tu yg tak rajin... Lala bamboo tu aku rasa pernah makan sekali masa kat Tapah.. Tapi aku lagi suka siput sedut kerana anak2 aku pun suka sama.. Kadang2 tak sempat nak makan anak2 asik suruh sedut untuk dia org..

    ReplyDelete
  5. siput sedut aku suka mkn tp mcm ko gak la bab mengetuk tu aku tak sampai ati sbb kena ketuk ms hidup2 kn?

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...