Wednesday, January 13, 2010

UNTUKMU YANG SUKA BERAHSIA

Ni sesaja MM nk ingatkan kt blogger2 yg suka berahsia tu, tak kira la my follower ke, budak2 baru belajar berBLOG ke, peminat MakcikMirror ke.. kot2 terlepas pandang... mana la tau secret sgt la blognya tu.... kot tergamak & sampai ati tu... adjust le setting kat bawah ni supaya tak dpt dijejak langsung....

KLIK ler setting then cari le benda2 kt bwh ni....

1)Blog Readers Your blog can have up to 100 readers.

Who can view this blog?
Anybody
Only people I choose
Only blog authors

So kena la pilih ONLY PEOPLE I CHOOSE... choose la aku ya!


2)ADD your blog to our listings?

A Listed blog may be linked to from Blogger.com, such as the Blogger home page, Blogger Play, and Next Blog. If you select "No" your blog will not appear in these places, but it will still be available on the Internet. This blog will still be displayed on your profile unless you hide it. Edit displayed blogs. PILIH NO.

3)Let search engines find your blog?

If you select "Yes" we will include your blog in Google Blog Search and ping Weblogs.com. If you select "No", everyone can still view your blog but search engines will be instructed not to crawl it.
PILIH NO.


Buat kawan2 aku klu tergamak adjust setting mcm kat atas tu memang NGENGADA!!! Ayas awan ia!!!! nanak awan agiiii!!!!!!! nanti kita ckp mak kita.....

2 comments:

  1. setting aku semua mcm tu...so...??? tak pelah bukan aku yg ayass dan nanak awan agi....

    mcm nilah bola....hanya maniem yg mengenal manikem (amik kata2 dari old skool)

    ReplyDelete
  2. nanak awan takpe... kita awan ngn tucin.. miaw...miaw...tucin x hahat...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...