Friday, March 12, 2010

GILIRAN MM NAK TAG ORANG


Sebelum minta org lain jwb tag... kita kena jwb dulu tag2 ni :-

1) Apa yg paling anda cemburukan dari org lain?

- sikap tak gedix... senyum dlm gundah

2) Upload satu gmbr yg paling menggelikan/menakutkan anda dan kenapa?

tu dah upload tu... heee geli.... kenapa geli.. entah ada la kwn MM ckp... binatang ni dijumpai di pantai di Trengganu... heee geli....

3) Org yg mcm mana yg paling anda tak paham...
- org yg suka memalukan kita di khalayak ramai... cth mcm kt FB ke.. sah klu ada org mcm ni mmg MM delete je dr friendlist...entah apa yg dia nk... nak komen ke apa ke.. cuba la jaga sikit tutur kata... (ada la satu manusia tu... heeeee..... grrrrr... rahsia)... jgn berteka-teki ya.. I ada 2 acc FB.

4) Tag lagi org lain... 5 org.

Memang nk TAG ni... so... mari Makcik Mirror tag org2 ni...

1) Puteri Cahaya
2) Mama Miraki
3) Mummy Gee
4) Comei
5) Temansetiaanis


Lelaki tak payah ditag la... mesti tak nk respon punya...

2 comments:

  1. Asalamualaikum... Buat masa ni aku busy... Nak jawab tag ni x sempat sekarang ni... Putri Cahaya tag aku pun tak sempat nak balas... Minggu sedara nak dtglah... Aku singgah kejap2 je... O.k bye... La ze ko...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...