Friday, March 12, 2010

PATUT LA BUNGA AKU HILANG...

naib johan - musabaqah..


Johan - gubahan bunga


Gubahan bunga? ooo ada pertandingan gubahan bunga kat sekolah ya?
patut la bunga Mama hilang sepasu... ko bwk gi sekolah ya?
tapi takpe... sib baik menang...
kalau tak.. Mama piat tinge Ain...
mana bunganya? biar Mama tengok... cantik sgt ke sampai jd juara tu??
ala budak2 biasa la kan.... MM pun tak kisah...
bagi je sokongan apa yg menjadi minat mereka..

Utk pengetahuan KN... johan musabaqah telah disandang oleh
cucu guru mengaji kita dulu tu..ingat tak ko akan makcik tu?
dah pasti la cucu ustazah... mestilah mewarisi kelunakan suara Makcik tu kan...
Syabas dik!! teruskan mengaji ya! kirim salam kat nenek ya...
MM ni nak singgah tak sempat2 sejak tua2 ni...
utk Ain... tahniah juga utk si Ain.. walau cuma dpt naib johan..
Mama tetap bergumbira...
teruskan memperbaiki pembacaan..
bukan je utk pertandingan..tp utk kehidupan sehari2an...

4 comments:

  1. oh..masuk pertandingan hari puteri kat JB ye...dulu PC pun masuk jugak pertandingan hari puteri peringkat JB..masuk pertandingan pidato..dapat naib johan je...Alhamdulillah la..pape pun,nak wish tahniah kat Ain..

    ReplyDelete
  2. entah la Puteri... cik pun bukan phm sgt bendalah apa hadiah ni... bila upload baru perasan perkataan HARI PUTERI tu.. oo kiranya utk puteri2 je la ya..tp utk musabaqah tu Ain kata putera2 pun masuk bertanding.

    Anyway tahniah Puteri sbb naib johan pidato.. hebat...hebat..

    ReplyDelete
  3. antara tangan menghayun buaian yg bakal mengegar....

    ReplyDelete
  4. amin....mudah-mudan BB..tp zmn skrg ni org dah pakai buaian letrik. hehe..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...