Tuesday, March 9, 2010

HA HA HA HA


"Huarggghhhhhh"....... hehehe... boleh tak mengeluh sekejap..

Hari ni sebenarnya MM diserang kebosanan tahap kronik. Terjangkit penyakit bosan si AMsuda agaknya... Mujurlah kawan2 ada mem'forwardkan contact no. teman2 lama yg dah lama tak dijejak.... dah ada dlm list utk dihubungi sama ada hari ini atau esok atau lusa MM akan mendail :

1) Norlin Atan
2) Rosnazila Kamsin
3) Marfo'atin Rosdi

Actually.... MM dah cukup kuat utk menangkis perasaan bosan... sikap optimis tu dah ada di dlm diri, Allah dah pinjamkan semua itu sejak MM bergelar seorg isteri... cuma entah kenapa pagi ni tiba2 BOSAN!

Semalam Auntie Shilpa (bukan nama sebenar) datang bertandang ke rumahku..... punya la lama drebar anak aku ni menghilangkan diri...tetiba muncul kt depan pintu... Shilpa kata dia rindukan aku... selain dr Si Shilpa, si anak Murugamy ni takde ke org2 lain yg rindukan aku?? Drop me a line..... I am bored to death... Dlm sibuk2 berkeluh kesah tu tiba2!!!! Dari celahan katil....

"ha ha ha ha ha ha....... ha ha ha ha ha ha ha ha "


"haha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha"

hee seramnyaaa!!!!!


SERAM!!!!!!!


"HAHAHAHAHHAHAHHAH"


hee takutnya aku...... seram!!!

"Ha ha ha ha ha ha "

Oh rupanya......

hmmm..... ringging tone HP Makcik Mirror da... suara hantu yg menyeramkan.... my kids mmg takut kalau HP mamanya berdering.

"sapa pulak la yg call aku ni" bisik hatiku...

oooo Kak Lin rupanya..... si Norlin Atan returned my call setelah lebih kurang 10thn x dgr khabar berita... beliau ni teman rapat tika bersekolah di SMP.

Maka hilanglah akan kebosanan Makcik Mirror hari ini............ MM akan sentiasa berusaha utk ceria walau dlm apa jua keadaan sekalipun.... susunatur hidup kita telah ditentukan oleh-Nya sejak azali, so, kita kena terima dgn rasa gembira, mengapa kita perlu risau. ... tak nak la bosan2.... mari kita ceria!

OH YA .... NO. TEPON AKU DAH TUKAR..... LAIN KALI LA AKU MSG KT KORANG... NI SKRG BUSY... jap lg nk masak....

No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...