Monday, March 1, 2010

KAIN OH KAIN OH KAIN OH KAINNNN......

Dgn berbekalkan satu ayat kat fikiran ni " kain 17 meter lebih" (sebagaimana menurut perkiraan Tukang Jahit terkenal kita, Datin Anis... maka... aku pun melangkah la ke kedai kain terkenal...

eh..sebelum tu tip2 org bershopping kena la ikuti..

apa tipnya...

mula2 baca doa? oh itu sudah mesti la...

tapi ada satu lg...

kalau kita bwk anak kecik mcm si budak sorang kat bawah ni...

kita kena turuti dulu apa kemahuannya... supaya x mengganggu
tugas2 menyoping kita nanti..

SO!



bagi dia makan apa yg dia nak sgt ni... pan cake..

then... bukan dinamakan Makcik Mirror kalau bukan begini..

klik...klik... snap... mirror mirror on de MC D wall...


tak sporting tol la hp aku ni.. pesal plak keluar flash mcm kilat ni...
tapi takpe... bukan itu pun destinasi aku.. kan aku nak menyoping baju raya...


nak cari warna blue black... tapi dah rambang mata plak...
atas tu kain denim.. agak2 ok tak kalau kami beraya dgn baju kurung tp dr kain denim ni..
cantik kot??? cuba kita jahit baju melayu ala2 jeans... mesti nampak rugged kan?
oh TIDAKK!! Nak tengok pulak yg ni...


dah rambang mata plak...dr rumah terfikir nk beli blue black..
jatuh cinta dgn kaler merah menyala plak

pastu... pusing keliling lagi..
itu tak jadi... ini tak jadi...
last2 ..

last2 memang TAK JADI beli punn...
hahaha... jgn marah..
esok lusa datang lagi ya..

sebabnya... tgh memikir2 ni..
kaler blue black ke merah menyala??
pastu...
nak kain plain je ke atau..
bunga2?
nak beli yg murah ke yg mahal?


SO.. nampaknya rancangan untuk menghantar baju raya lebih awal
akan ditangguhkan..







2 comments:

  1. Ye la...jgn mcm comei x sabar nak soping sampai lupa nak bagi anak makan...hahhahaha...

    ReplyDelete
  2. aku pun sebenarnya dulu pun mcm tu.. bukan je bab makan..klu mainan pun..kalau dia nak sgt.. kita turutkan je dulu kehendak dia tu..pastu apa lg.. enjoy sakan la kita menyoping..hehehe..dia mesti happy punya perut dah kenyang, mainan dah dpt, mesti baik je duduk dlm troli.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...