Monday, March 1, 2010

ANNUAL DINNER 2010


I ingatkan... kenapa la si Ain & Qistina sibuk sgt "prong preng..prong preng" dlm bilik
mereka.. rupa-rupanya bila diorg
dah tidur.... I masuk terkejut ada LAMPU tido ni..

"ooo tadi masa annual dinner dpt lampu ni ya?"
Mama pun tak tau...

Pandai anak Mama install benda tu sendiri dlm bilik.....
Habis semua katil ditunggang tebalik...sib baik tak la berat sgt..
Mama mereka pulak busy.. busy mencari barang hilang..
tp akhirnya terjumpa.. alhamdulilah..



lucky number?.. sebenarnya bukan number tu yg lucky..
I yg lucky sbb dpt lucky draw ni... yey...


antara kanak2 yg hadir memeriahkan suasana malam
di "syurga kami" yg gilang gemilang dgn lagu2 muzik berkumandang...

antara hidangan yg ditempah khas yg memenuhi selera msykt majmuk di sini

ni le bendanya yg I dpt tu....

Majlis disudahi dgn acara berkaraoke... tp I cuma dgr dr tingkap rumah je
sbb sibuk balik rumah cari barang hilang...
kedengaran riuh rendah jiran2ku bersuka-ria bergelak ketawa...
beginilah kami penduduk di sini kalau ada annual dinner setahun sekali
LAGIPUN...
bukan senang nak berjumpa semua penduduk
kalau tak buat acara mcm ni..

bagaimanapun I sedih sgt sbb jiran rapat I, Mdm J akan
berpindah ke S'pore... sedihnya yg amat..
rasa sebuah kehilangan...
tp apa nk buat..
wish you luck J.. lepas ni takde la lg org yg ingatkan I
"Sam.... pakai cantik2... IRP dah nak balik"..
I pasti akan rindukan kata2 itu..
Moga u bahagia di sana...








2 comments:

  1. Selamat bergembira... Minggu ni sibuk sikit nak komen panjang2 pun tak sempat... Bye...

    ReplyDelete
  2. sibuk buat apa pulak la minah ni? mesti menjahit tak sudah2 le tu.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...