Wednesday, May 26, 2010

DAH TAK MUAT DAH ALMARI AWARD NI...

Eh tetiba dapat award lagi.......Creative Blogger Award.......Thanks DR. SIRNA atas award yg sgt berharga tu.... Tapi I masukkan dalam peti ais boleh tak sebab nak masuk almari dah tak muat dah.... tengok ler almari piala cenonet yg kami ada ni....


T.kasih la kpd guru2 sekolah Ain yg
selalu memberikan kepercayaan pada puteri sulung kami
ini untuk mewakili sekolah dlm beberapa acara..... kami sgt terhutang
budi atas kepercayaan Cikgu2 semua walaupun
adakalanya anak kami ni mengecewakan harapan Cikgu...
tak apa la kan... adat bertanding memang mcm tu...



percaya tak... terkejut I tadi masa snap photo ni...
Ain rupanya ada surprise utk mamanya
sempena mother's day yg lalu..
sib baik terlintas kat hati nak menjenguk
alamari cenonet ni disebabkan award
dari Dr. Sirna ni... tu le hadiahnya....bekas ballpen tu...
lawa plak... hehehe...sian anak I belikan hadiah
I bleh tak prasan... nampak sgt lama tak mengelap almari..
(selalu lap benda2 penting je.....dressing table ....mirror mirror on de wall..........hehe).






Thanks Cik Puan Doktor..... you suka makan
sambal kicap ya? Me too...

Sebagaimana lazimnya..... kalau I yg dpt award ni bermakna... Ianya
terus tersimpan rapi dlm almari I.....so, mana boleh main pass2...tak cukup...




p/s: Tetiba rindukan COMEI plak....... mana la kawan I yg sorang tu...
senyap sunyi je minggu ni?

2 comments:

  1. lawakla u ni sam..okla, tu simpan kat almari jgn buang dalam tong sampah ya..hehe

    ReplyDelete
  2. insyaAllah tidak sekali2 membuang benda2 berharga Sirna...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...