Tuesday, May 4, 2010

DAPAT APRON PERCUMA!!!!

Ya Allah Ayu..... terharunya MM dapat award yg julung-julung kalinya MM dapat bagi kategori yg berbaur feminin ni...... harus.... harus akan menangis jejaka-jejaka yg tak dapat memperisterikan I selama ni...... di mata Ayu...MM ni rajin memasak rupanya... Mekasih Ayu ya.... hang memang pandai menilai orang dari kulitnya.... Lihalah pada jari-jemariku....memang ada gaya seorang tukang masak handalan.... :P



Owh.......... ada soalan interview plak.....

3 jenis lauk yang suka dimasak :

1) Paprik daging
2) Bawal stim
3) Ayam masak lemak tak bercili padi

3 pencuci mulut paling best pernah buat :

1) puding custard.. sedap kan?
2) Cocktail with whipping cream.... tak susah nk buatnya... bhn2 ialah.... fruit cocktail, susu pekat manis plus cream kotak... perap je dlm peti ais lama sikit... bila dh sejuk makan lerr...
3) pengat nangka plus sagu .... baru2 kawin dulu I buat ni you tau tak..... I punya la rasa rendah dirinya nk bagi jiran I tu sbb nk pulangkan mangkuk yang dia bagi ...I ingatkan tak sedap..... rupa2nya diorg sefamily kata sedap sgt dan terkurang....skrg dah lama tk buat ........entah le ingat lagi ke tidak.


Bagi award ni pada 3 orang blogger lain yg rajin memasak :

Tak nak kasi la... mana cukup sehelai apron nak koyak pd tiga orang..... tak mo!

Untuk MS... ni ler wajah keriaku yang hodoh.... mana lebih hodoh....keriaku ke keria yg ko buat semalam? Hehehe... laris ko tau kat rumah aku ni walaupun keriaku berwajah hodoh.


?
?
?
?






MM memang suka makan keria tak bersira....biar polos mcm ni...kalau
dah bersira memang MM tak sentuh.... tak suka sgt kuih
yg manis2...

2 comments:

  1. MM...
    wow terharunya dah buat tugasan..
    tang tak mau share kat org lain..ayoyo...tak apalah..mmg khas utk sis..kikikikikik

    sedapnya keria...ayu dah lama tak makan, asyik oat buat sarapan..alahai

    ReplyDelete
  2. salam malam ye.. ANDA telah menerima award daripada saya. Sila tuntut ye .. ahaks.. http://kaboussawan.blogspot.com/2010/05/follower-saya-bersedia-saya-dapat-award.html

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...